خانه » پیشنهاد ویژه » بازی رایانه ای هزار سنگر آمل ساخته میشود+تصاویر
کانال تلگرام حماسه آمل

بازی رایانه ای هزار سنگر آمل ساخته میشود+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از زمان خلق حماسه ششم بهمن در آمل ۳۳ سال می‌گذرد و مردم این شهر و کشور تلاش داشتند که ابعاد بزرگ این حماسه را حفظ کنند.

تعدادی از مبتکران جوان کشور برای تبیین حماسه مردم در شش بهمن اقدام به ساخت بازی رایانه‌ای هزار سنگر کردند که در این بازی حماسه ششم بهمن مردم آمل بار دیگر در حوزه فضای مجازی و رایانه‌ای قابل انعکاس است.

حمزه آزاد مدیر پروژه بازی رایانه‌ای هزار سنگر آمل درباره روند ساخت بازی هزار سنگر گفت: ساخت این بازی از شهریور ماه سال ۹۳ آغاز شد و برای تکمیل آن تا بهمن ماه ۹۴ زمان نیاز است.

وی عنوان کرد: در این بازی تلاش داریم که اقدامات مردم آمل در مقابله با دشمنان اسلامی را به تصویر بکشیم.

آزاد افزود: علی ایمان یکی از شخصیت اصلی داستان در پنج مرحله موفق شدند به همراه دیگر همرزمانش کاک اسماعیل، کاک محمد سرکرده‌های منافقان را به هلاکت برساند.

این مبتکر جوان گفت: داستان بازی به قلم سیدمصطفی بزرگی و وحید نوروزی نوشته شده و همچنین کسرا کریمی‌طار آن را بازنویسی کرد.

وی هدف از تولید این اثر را معرفی حماسه بزرگ مردم مازندران در ابعاد وسیع‌تر اعلام کرد و اضافه کرد: با معرفی این بازی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حماسه بزرگ مردم آمل در ابعاد وسیع‌تر به گوش مردم می‌رسد.

مدیر پروژه ساخت بازی هزار سنگر آمل با اعلام اینکه در چینش افراد برای ساخت این بازی تلاش کردیم که مبتکران برتر این عرصه استفاده شود، خاطرنشان کرد: برای این پروژه ۱۹۰ میلیون تومان هزینه پیش‌بینی شد که طبق برنامه مقرر شده بود طی ۱۸ ماه تامین شود.

آزاد تصریح کرد: سازمان فضای مجازی در ۴۰ درصد هزینه مشارکت کرد که مقرر شد پس از فروش بازی به میزان کمکی که به روند ساخت بازی کرد در سود آن شریک شود.

وی اضافه کرد: برای تامین بقیه هزینه ساخت این بازی با مشکل مواجه شدیم که از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی برای تامین اعتبار درخواست می‌شود که به سازندگان این بازی کمک کنند.

مدیر پروژه ساخت بازی هزار سنگر آمل در پایان با اعلام اینکه نهادهای دولتی و خصوصی در مازندران در اجرای این پروژه حمایت مالی را در برنامه کاری خویش قرار ندادند، متذکر شد: به دلیل عدم حمایت مالی فشار زیادی بر سازندگان این پروژه قرار دارد که برای تسریع در روند ساخت بازی نیاز به حمایت مالی از سوی مسئولان استانی داریم.

Level1_1 Level1_2 Level1_3 Level1_4 Level1_5 Level2_1 Level2_2 Level2_4 Level2_5 Level2_6

همچنین ببینید

ماجرای نیمروز ملتهب شهر هزار سنگر «آمل»

جنگ و گریز مردم و نیروهای انتظامی منجر به کشته شدن و دستگیری عده ای …

۱۸ بهمن سالگرد شهید رحمت الله محمدیان + وصیت نامه

وصیت نامه شهید فریادهای الله اکبر این ملت با خون سرخ هزاران شهید در هم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *