خانه » ویژه آمل » جشنواره هزار سنگر فرصتی مناسب برای معرفی حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل
کانال تلگرام حماسه آمل

جشنواره هزار سنگر فرصتی مناسب برای معرفی حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل

رئیس بنیاد شهید آمل گفت: این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی بیشتر حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل است که در سطح مدارس و دانشگاه‎ها باید ازهنرمندان زبده برای بازگویی این حماسه عظیم استفاده کنیم.

جشنواره هزار سنگر فرصتی مناسب برای معرفی حماسه اسلامی 6 بهمن آمل

به گزارش خبرنگار سفیر هراز، رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این دوره از جلسه شورای شهر خدمت به خانواده شهدا را وظیفه همه دانست و گفت: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بهترین سرمایه شان یعنی عمر خود را صرف انقلاب کردند این وظیفه ما است که به آنها خدمت کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

در ادامه این جلسه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل با بیان این‎که افتخار می‎کنیم خادم ایثارگران و خانواده‎های شهدا هستیم، گفت: شهرستان آمل در سال ۹۴ حدودا هر ماه یک شهید تقدیم انقلاب کرد.

وی با اشاره به این‎که اعضای شورای شهر یعنی تمام مردم یک شهر که در خدمت ایثارگران هستند، تصریح کرد: ما در سال گذشته نخستین جشنواره فرهنگی و هنری هزار سنگر را برگزار کردیم و امسال برای دومین سال این جشنواره را به کمک جوانان خودجوش و ولایی آغاز کردیم.

احمد سیفیان از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی و هنری هزار سنگر با مشارکت بنیاد شهید، شورای اسلامی شهر و شهرداری خبر داد و گفت: دبیرخانه جشنواره در بنیاد شهید آمل در حال فعالیت است و با توجه به این‎که ما رابط بین مردم، ایثازگران و دستگاه‎های اجرایی هستیم، وظیفه داریم خواسته‎های آنها را به گوش شما برسانیم.

رئیس بنیاد شهید آمل هدف ازبرگزاری جشنواره هزار سنگر را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه اسلامی ۶ بهمن عنوان کرد و افزود: این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی بیشتر حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل است که در سطح مدارس و دانشگاه‎ها باید از هنرمندان زبده برای بازگویی این حماسه عظیم استفاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره شامل شعر، قصه‎گویی، مقاله نویسی، نقاشی، عکس، مستند است و باتوجه به این‎که در سال گذشته این برنامه شهرستانی برگزار شد از کل کشور آثار برای شرکت در این جشنواره به دست ما رسید.

همچنین ببینید

۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا گرامی باد

روز بزرگداشت شهدا در ماه و روزی نام‌گذاری شده که هر فردی در کشور ما …

گرامی باد یاد وخاطره شهدای آبان ماه جنگل آمل

اولین یادوراه شهدای آبان ماه جنگل آمل ——————————————– اسامی شهدای آبان ماه ۱۶۳۰ جنگل آمل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *